FAQ / ČESTA PITANJA
U kojim trgovinama se mogu kupiti vaši proizvodi?
Naše proizvode možete naći u slijedećim trgovinama: Kaufland, InterSpar, Plodine, Ribola, Victa, SuperKonzum (Zagreb, Radnička cesta)te u specijaliziranim trgovinama kao: Lijepo i naše, Mini mljekara Veronika, Mrkvica, Fisherija, Friškoteka, Mesnica Kanurić, Mesnica Agrozelina, Bilogorska košara, Za pod zub, Hrvace market, Trgovina Breza, Apfel i ostale delikatesne trgovine.
Mogu li izvršiti plaćanje naručene robe virmanski?
Da, u posebnim situacijama odnosno kada se radi o većoj narudžbi i dogovoru oko dostave. Pošaljite upit/narudžbu sa potrebnim detaljima oko dostave te ćemo Vam izdati Ponudu na temelju koje možete izvršiti uplatu.
Na vašim mrežnim stranicama navodite da imate velike voćnjake (nasade) šljiva i dunja pa me zanima je li moguće isto naručiti direktno i kolika je minimalna količina?
Točno, u našim nasadima imamo 8 različitih sorti šljiva (Stanley, Čačanska rana, Čačanska najbolja, Čačanska Ljepotica, President, Presenta, Top Taste, Top King) i dvije sorte dunja (Leskovačka i Vranjska). Šljive i dunje je moguće direktno naručiti u sezoni (srpanj-studeni) u minimalnim količinama od 20 kg sa dostavom u određene dane.
Dostavljate li na otoke?
Dostavljamo. Ovisno o dostavnoj službi moguć je duži rok isporuke od uobičajenog.
Gdje mogu dobiti informacije o sastavu proizvoda?
Svi proizvodi na deklaraciji sadrže i sastav proizvoda. U slučaju bilo kakvih nejasnoća ili dodatnih informacija, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila i li kontakt obrasca.
Mogu li narudžbu pokupiti osobno?
Narudžbu možete pokupiti osobno uz prethodnu najavu i za vrijeme radnog vremena poduzeća.
Prilikom preuzimanja dužni ste predočiti potvrdu o plaćanju narudžbe.
Proizvod koji želim kupiti je rasprodan. Što mogu učiniti?
U slučaju da je željeni proizvod rasprodan možete ga dodati u listu želja, a mi ćemo Vas obavijestiti čim bude raspoloživ. Slobodno nam se obratite i izravno putem e-maila i li kontakt obrasca.